بخش نمونه گیری

در بخش نمونه گیری اطفال و برزگسالان آزمایشگاه تشخیص پزشکی بوعلی قم، پس از تایید و احراز هویت مراجعین و بررسی ملاحظات لازم، نمونه‌برداری و خونگیری با رعایت شرایط کاملاً استاندارد انجام می‌پذیرد. نمونه‌های مختلف از جمله خون، ادرار، نمونه خلط، حلق و بینی و نمونه‌برداری از زخم و ضایعات پوستی جهت بررسی قارچ و … براساس آزمایش‌های درخواستی و پس از کنترل، تهیه و ظروف و لوله‌های حاوی تحت شرایط استاندارد در کمترین زمان به بخش جداسازی آزمایشگاه منتقل می‌گردد.

بخش نمونه گیری آزمایشگاه مجهز به فضا‌های مجزا و مناسب جهت نمونه‌گیری نوزادان (اتاق مخصوص کودک و نوزادان)، نمونه‌گیری خاص آقایان، نمونه‌گیری خاص خانم‌ها (تهیه نمونه‌های دستگاه تناسلی خانم‌ها و آقایان) بوده و برای نمونه گیری خون از لوله‌های وکیوتینر (عدم استفاده از سرنگ) استفاده می کند.

توجه:

مراجعین می توانند راهنمایی و لیست کامل آزمایش هایی که نیازمند ناشتایی هستند را از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت> راهنمای مراجعین> راهنمای ناشتایی جهت انجام آزمایش ها مشاهده فرمایند.

در صورتی که مراجعین مایل به استفاده از خدمات غیرحضوری آزمایشگاه باشند، می توانند از طریق تماس با آزمایشگاه و یا گزینه ی نمونه گیری در محل (صفحه اصلی سایت) درخواست اعزام نمونه گیر به منزل یا محل کار خود را ارسال نمایند. مراجعین گرامی می توانند توضیحات کامل در مورد خدمت نمونه گیری در محل را در قسمت راهنمای مراجعین> راهنمای خدمت نمونه گیری در محل در صفحه اصلی سایت، مشاهده کنند.

ضمناً به اطلاع می رسانیم که آزمایشگاه شایع ترین سوالاتی که در طول سال های گذشته توسط مخاطبین پرسیده شده است را جمع آوری نموده و تحت عنوان مجموعه سوالات متداول در اختیار مراجعین محترم قرار داده است. مراجعین عزیز می توانند از طریق مراجعه به قسمت راهنمای مراجعین> سئوالات متداول در صفحه اصلی سایت سئوالات و جواب های مربوطه را مشاهده نمایند. همچنین اگر سوال مورد نظر ایشان در لیست سوالات متداول نبود، می توانند از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما عنوان شده است سوال خود را مطرح نمایند تا در اولین فرصت ممکن پاسخ داده شود.

 

عکس ها:

بخش نمونه گیری بزرگسالان
بخش نمونه گیری بزرگسالان
بخش نمونه گیری اطفال
بخش نمونه گیری اطفال
اتاق نمونه گیری اطفال
اتاق نمونه گیری اطفال