فرم اینترنتی سفارش خدمت نمونه گیری در محل

"*" indicates required fields

جنسیت*
YYYY dash MM dash DD
تاریخ مناسب جهت نمونه‌گیری (روز/ماه) مثال 17 فروردین‌ماه *
Max. file size: 128 MB.
Max. file size: 128 MB.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خدمت نمونه گیری در محل آزمایشگاه تشخیص پزشکی بوعلی قم فرصتی است برای خدمت به شما؛ اگر آزمایشگاه ما از موقیعت مکانی شما فاصله دارد، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، اگر نمی دانید آزمایش مورد نظرتان توسط آزمایشگاه ما انجام می پذیرد یا خیر، اگر شما فرصت و امکان آمدن به آزمایشگاه را ندارید، خدمت نمونه گیری در محل، راه حل ساده ایست برای شما تا بدون مراجعۀ حضوری به آزمایشگاه، آزمایش خود را انجام دهید.

در این خدمت همکاران ما طبق درخواست شما، در محل مدنظرتان حاضر می شوند و پس از بررسی دقیق نسخه، اقدام به گرفتن خون و موارد مورد نیاز می نمایند. هم چنین پس از آماده شدن پاسخ آزمایش، شما می توانید نتیجه آزمایش را از طریق مراجعه حضوری یا از طریق خدمت جوابدهی آنلاین (راهنمای خدمت جوابدهی آنلاین) دریافت نمایید. 

بنابراین با توجه به دو خدمت نمونه گیری در محل و جوابدهی آنلاین، تمامی مراحل پذیرش از خونگیری در محل مد نظر، تا دریافت پاسخ آزمایش، بدون نیاز به مراجعۀ حضوری صورت خواهد پذیرفت.

با سرویس نمونه گیری در محل، آمدن به آزمایشگاه در دوران همه گیری کرونا و زندگی پر مشغله امروزی، دیگر برای شما دغدغه نخواهد بود و بدون نگرانی از نیاز به مراجعه حضوری جهت انجام آزمایش، ما برای نمونه گیری در محل مد نظر شما حاضر خواهیم شد.

شما می توانید از طریق مراجعه به قسمت راهنمای مراجعین> راهنمای خدمت نمونه گیری در محل در صفحه اصلی سایت، با سایر روش های سفارش خدمت نمونه گیری در محل آشنا شوید.