شنبه, 6 تیر 1405

توضیحات درخصوص سابقه بیماری و داروهای مصرفی (درصورت تمایل)

قرص آهن مصرف می‌شود
کم خونی دارد،ذخیره آهن پایین است
در زمان پریودی خونریزی زیادی دارد ،گاهی هم در زمان پریودی خون لخته از بدنش می آید