بخش پذیرش و جوابدهی

ساعات کاری بخش پذیرش 

شنبه الی پنج شنبه (به جز روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 06:00 صبح الی 06:00 عصر در پنج مکان پذیرش 

ساعات کاری بخش جوابدهی

شنبه الی پنج شنبه (به جز روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 06:00 صبح الی 09:00 شب در دو مکان جوابدهی 

مراجعین می توانند به دو صورت حضوری و غیرحضوری جهت انجام فرآیندهای مربوط به پذیرش و جوابدهی اقدام نمایند. 

جهت مشاهده راهنمای پذیرش وجوابدهی از مطالب ذیل استفاده نمایید.

پذیرش و جوابدهی حضوری:

بخش پذیرش و جوابدهی حضوری آزمایشگاه تشخیص پزشکی بوعلی قم در طبقه زیرزمین ساختمان بخش کلینیکال آزمایشگاه مستقر شده است.

همکاران بخش پذیرش از ساعت (06:00 صبح الی 06:00 عصر) در چهار مکان پذیرش و همکاران بخش جوابدهی از ساعت (06:00 صبح الی 09:00 شب) در دو مکان جوابدهی پاسخگوی مراجعین محترم می‌باشند. در ابتدای پذیرش برای هر بیمار توضیح داده می‌شود که آزمایش درخواست شده از طرف پزشک مربوط به چه مواردی می‌باشد و سابقه بیماری و یا مصرف دارو نیز حتما از مراجعین گرامی سوال می‌گردد. همچنین در صورتی که انجام آزمایش نیازمند رعایت شرایط ویژه ای باشد، این شرایط به صورت شفاهی و کتبی قبل از آزمایش برای هر بیمار توضیح داده می‌شود. پس از پذیرش نسخه و دریافت اطلاعات لازم از سوی متصدیان پذیرش، مراجعین به بخش نمونه‌گیری راهنمایی خواهند شد.

توجه:

مراجعین می توانند راهنمایی و لیست کامل آزمایش هایی که نیازمند ناشتایی هستند را از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت> راهنمای مراجعین> راهنمای ناشتایی جهت انجام آزمایش ها مشاهده فرمایند.

ضمناً به اطلاع می رسانیم که آزمایشگاه شایع ترین سوالاتی که در طول سال های گذشته توسط مخاطبین پرسیده شده است را جمع آوری نموده و تحت عنوان مجموعه سوالات متداول در اختیار مراجعین محترم قرار داده است. مراجعین عزیز می توانند از طریق مراجعه به قسمت راهنمای مراجعین> سئوالات متداول در صفحه اصلی سایت سئوالات و جواب های مربوطه را مشاهده نمایند. همچنین اگر سوال مورد نظر ایشان در لیست سوالات متداول نبود، می توانند از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما عنوان شده است سوال خود را مطرح نمایند تا در اولین فرصت ممکن پاسخ داده شود.

پذیرش و جوابدهی غیرحضوری:

به استحضار می رسانیم که مراجعین محترم می‌توانند هر دو فرآیند پذیرش و جوابدهی را بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه و با روش‌های مختلف (تماس تلفنی، صفحه اصلی سایت، واتس آپ) انجام دهند.

برای انجام پذیرش غیرحضوری:

افرادی که مایل به استفاده از خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) آزمایشگاه هستند، می‌توانند با تکمیل فرم اینترنتی پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) از طریق گزینه ی پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) یا مراجعه به قسمت خدمات> پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) در صفحه اصلی سایت، بدون مراجعه به آزمایشگاه، اطلاعات لازم جهت پذیرش را ارسال نمایند. کارشناسان پذیرش آزمایشگاه پس از دریافت و بررسی اطلاعات، در اسرع وقت جهت انجام هماهنگی های لازم با ایشان تماس خواهند گرفت و راهنمایی‌های لازم جهت آماده سازی برای آزمایش را به اطلاع ایشان خواهند رساند. مراجعین می توانند توضیحات کامل در مورد خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) را در قسمت راهنمای مراجعین> راهنمای خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) در صفحه اصلی سایت، مشاهده کنند.

افرادی که مایل به استفاده از خدمات نمونه گیری در محل آزمایشگاه هستند، می توانند از طریق تماس با آزمایشگاه یا گزینه ی نمونه گیری در محل (صفحه اصلی سایت) درخواست اعزام نمونه گیر به منزل یا محل کار خود را ارسال نمایند. مراجعین می توانند توضیحات کامل در مورد خدمت نمونه گیری در محل را در قسمت راهنمای مراجعین> راهنمای خدمت نمونه گیری در محل در صفحه اصلی سایت، درخواست اعزام نمونه گیر به منزل یا محل کار خود را ارسال نمایند. مراجعین دقت نمایند که نباید به صورت همزمان برای دو خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) و نمونه گیری در محل اقدام کنند، چرا که با سفارش درخواست نمونه گیری در محل از طریق یکی از راه های گفته شده، تمامی مراحل پذیرش و نمونه گیری برای ایشان انجام خواهد شد.

برای دریافت جواب به صورت غیرحضوری:

مراجعین می توانند از طریق گزینه ی جوابدهی آنلاین یا مراجعه به قسمت خدمات>جوابدهی آنلاین در صفحه اصلی سایت، جواب آزمایش خود را دریافت و مشاهده نمایند. ایشان می توانند توضیحات کامل در مورد خدمت جوابدهی آنلاین را در قسمت راهنمای مراجعین> راهنمای جوابدهی آنلاین در صفحه اصلی سایت، مشاهده کنند.