راهنمای خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی)

به اطلاع مراجعین عزیز می رسانیم که آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی بوعلی قم با توجه به اقتضائات عالم گیری ویروس کرونای جدید و همچنین به منظور رفاه حال مراجعین و کاهش زمان انتظار ایشان، امکان نوبت دهی و پذیرش غیرحضوری را فراهم نموده است.

نکات قابل توجه:

  1. لازم است درخواست را حداقل 24 ساعت قبل از زمان مورد نظر برای پذیرش حضوری ارسال نمایید. به طور مثال چنانچه مایل هستید در روز دوشنبه به صورت حضوری در آزمایشگاه نمونه دهید، در روز یکشنبه باید فرم اینترنتی پذیرش غیرحضوری را تکمیل کنید.
  2. پرداخت هزینه پذیرش آزمایش‌های درخواستی، پس از انجام تکمیل فرآیند پذیرش و در هنگام مراجعه حضوری صورت می پذیرد.
  3. برای انجام نمونه های اورژانسی از روش های تماس تلفنی و طریق واتس‌آپ استفاده نمایید.
  4. برای انجام و پیگیری پذیرش غیرحضوری به هیچ وجه به مشاوره آنلاین سایت پیام ندهید.
  5. با توجه به اینکه جهت پذیرش نسخه با تعرفه بیمه نیاز به ارائه اصل نسخه و تایید آن توسط مسئول بیمه آزمایشگاه می‌باشد، لطفاً در هنگام مراجعه حضوری دفترچه خدمات درمانی و کارت شناسایی را به آزمایشگاه تحویل بدهید.
  6. در صورتی که نسخه شما از سوی سازمان‌های بیمه‌گر تایید نگردد، هزینه آزمایش با تعرفه آزاد مصوب وزارت بهداشت و درمان محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که هزینه آزمایش تا زمان دریافت اصل نسخه با تعرفه آزاد محاسبه و ثبت می‌گردد.
  7. لطفاً نسخه خود را با فرمت jpg اسکن و ارسال نمایید.

مراحل پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) شامل مراحل پذیرش، نمونه گیری و جوابدهی، به صورت زیر می باشد:

پذیرش

افرادی که مایل به استفاده از خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) آزمایشگاه هستند، می‌توانند با تکمیل فرم اینترنتی پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) از طریق گزینه ی پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) یا مراجعه به قسمت خدمات> پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) در صفحه اصلی سایت، بدون مراجعه به آزمایشگاه، اطلاعات لازم جهت پذیرش را ارسال نمایند. کارشناسان پذیرش آزمایشگاه پس از دریافت و بررسی اطلاعات، در اسرع وقت جهت انجام هماهنگی های لازم با ایشان تماس خواهند گرفت و راهنمایی‌های لازم جهت آماده سازی برای آزمایش را به اطلاع ایشان خواهند رساند.

فرم اینترنتی پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی)

نمونه گیری

پس از انجام هماهنگی لازم با آزمایشگاه، مراجعین می توانند در زمان تخصیص داده شده به ایشان در آزمایشگاه حضور یابند و فرآیند نمونه دهی را انجام دهند.

افرادی که مایل به استفاده از خدمات نمونه گیری در محل (منزل یا محل کار) هستند، می توانند از طریق تماس با آزمایشگاه یا گزینه ی نمونه گیری در محل (صفحه اصلی سایت) درخواست اعزام نمونه گیر به منزل یا محل کار خود را ارسال نمایند. مراجعین می توانند توضیحات کامل در مورد خدمت نمونه گیری در محل را در قسمت راهنمای مراجعین> راهنمای خدمت نمونه گیری در محل در صفحه اصلی سایت، مشاهده کنند. lراجعین دقت نمایند که نباید به صورت همزمان برای دو خدمت پذیرش غیرحضوری (نوبت دهی) و نمونه گیری در محل اقدام کنند، چرا که با سفارش درخواست نمونه گیری در محل از طریق یکی از راه های گفته شده، تمامی مراحل پذیرش و نمونه گیری برای ایشان انجام خواهد شد.

جوابدهی

نتایج آزمایش در اسرع وقت به روش های ذیل می تواند در اختیار بیمار قرار گیرد:

  • به صورت حضوری با ارائه قبض پذیرش
  • مشاهده از طریق وب سایت (جواب دهی آنلاین)
  • ارسال با پیک (هزینه ارسال با پیک با بیمار می باشد)
  • ارسال از طریق تلگرام
  • ارسال از طریق واتس آپ

* لازم به ذکر است برای تحویل جواب در موارد فوق می بایست بیمار هیچگونه بدهی به آزمایشگاه نداشته باشد.